Cytat:
Napisany przez tomek.xp
@seku
Kogo obchodzi co jest w "zaprzyjaźnionych sklepach", jaki % ludzi na tym forum ma "zaprzyjaźnione sklepy"  ?
Ja mówie jak wygląda sytuacja z punktu widzenia szarego klienta, tzn. obojętnie czy się kupiło BenQ w sklepie czy przez net to reklamacja wygląda tak samo (odesłanie na koszt servisu), także twoje spostrzeżenia że lepiej zakupić napęd w tradycyjnym sklepie dla mnie nie mają sensu.
|
a powiedz mi kogo obchodzi ze komus cos padlo i odeslal do serwisu ?
nigdy nie jest dobrze jak sie komus cos popsuje
kazdemu zycze zeby sprzet ktory zakopil dzialal jaknaj dlozej i tak zeby byl zadowolony z jego funkcjonowania
a ja i tak zostane przy swoim ze lepiej sprzet kupowac w sklepie komputerowym
a w MM co najwyzej mozna czyste nosniki do przetestowania kopowac