Podgląd pojedynczego posta
Stary 20.07.2006, 17:24   #18
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez Wawelski
Wyważa się mocując koło na odpowiedniej maszynie. Dobre maszyny robią to przy większych prędkościach obrotowych (opona lekko zmienia kształt pod wpływem siły odśrodkowej). Ale (zwłaszcza w szybkich autach) warto doważyć koła już na aucie (jak dotąd z takimi maszynkami spotkałem się tylko na Shellu). Doważając na ucie masz pewność, że kółka są doważone idealnie.

Co do przechowywania opon - też nie wolno ich tak rzucić w kąt. Jak leżą "niewygodnie" to po kilku miesiącach się odkształcają i nie da się ich wyważyć - w ekstremalnych przypadkach w ogóle nie nadają się do jazdy.

Jak przechowywać opony
Dzięki za link.

Z tych pierwszych 6 wytycznych spełniam wszystkie, a co do samej 'pozycji' przechowywania, to i tak raczej myślałem o pionowej, ale będę o tym pamiętał.

A i 40-100 za przechowanie przez kilka miesięcy nie wydaje się zawyżoną kwotą. Zapytam o to przy okazji.
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post