Podgląd pojedynczego posta
Stary 01.08.2006, 19:06   #887
B@rtek
Born 2 ride, ride 2 live
 
Avatar użytkownika B@rtek
 
Data rejestracji: 04.07.2004
Lokalizacja: Konin
Posty: 4,098
B@rtek niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
> >> > > Po każdym locie, piloci linii lotniczych są zobowiązani do
> >> > > wypełnienia kwestionariusza nt. problemów technicznych,
> >> > > napotkanych podczas lotu.
> >> > > Formularz jest następnie przekazywany mechanikom w celu
> >> > > dokonania odpowiednich korekt. Odpowiedzi mechaników są
> >> > > wpisywane w dolnej części kwestionariusza, by umożliwić
> >> > > pilotom zapoznanie się z nimi przed następnym lotem. Nikt
> >> > > nigdy nie twierdził, że załogi naziemne
> >> > > i mechanicy są pozbawieni poczucia humoru. Poniżej
> >> > > zamieszczono kilka aktualnych przykładów podanych przez
> >> > > pilotów linii QUANTAS oraz odpowiedzi udzielone
> >> > > przez mechaników. Przy okazji warto zauważyć, że QUANTAS
> >> > > jest jedyną z wielkich linii lotniczych, która nigdy nie miała
> >> > > poważnego wypadku...
> >> > > PROBLEM: Lewa wewnętrzna opona podwozia głównego
> >> > > niemal wymaga wymiany.
> >> > > ODPOWIEDŹ MECHANIKÓW: Niemal wymieniono lewą
> >> > > wewnętrzną oponę podwozia głównego.
> >> > > PROBLEM: Przebieg lotu próbnego OK. Jedynie układ
> >> > > automatycznego lądowania przyziemia bardzo twardo.
> >> > > ODPOWIEDŹ MECHANIKÓW: W tej maszynie nie
> >> > > zainstalowano układu automatycznego lądowania.
> >> > > PROBLEM: Coś się obluzowało w kokpicie.
> >> > > ODPOWIEDŹ MECHANIKÓW: Coś umocowano w kokpicie.
> >> > > PROBLEM: Martwe owady na wiatrochronie.
> >> > > ODPOWIEDŹ MECHANIKÓW: Zamówiono żywe.
> >> > > PROBLEM: Autopilot w trybie 'utrzymaj wysokość' obniża lot
> >> > > 200 stóp/minutę.
> >> > > ODPOWIEDŹ MECHANIKÓW: Problem nie do odtworzenia na
> >> > > ziemi.
> >> > > PROBLEM: Ślady przecieków na prawym podwoziu głównym.
> >> > > ODPOWIEDŹ MECHANIKÓW: Ślady zatarto.
> >> > > PROBLEM: Poziom DME niewiarygodnie wysoki.
> >> > > ODPOWIEDŹ MECHANIKÓW: Obniżono poziom DME do
> >> > > bardziej wiarygodnego poziomu.
> >> > > PROBLEM: Zaciski blokujące powodują unieruchamianie
> >> > > dźwigni przepustnic.
> >> > > ODPOWIEDŹ MECHANIKÓW: Właśnie po to są.
> >> > > PROBLEM: Układ IFF nie działa.
> >> > > ODPOWIEDŹ MECHANIKÓW: Układ IFF zawsze nie działa
> >> > > kiedy jest wyłączony.
> >> > > PROBLEM: Przypuszczalnie szyba wiatrochronu jest pęknięta.
> >> > > ODPOWIEDŹ MECHANIKÓW: Przypuszczalnie jest to prawda.
> >> > > PROBLEM: Brak silnika nr 3.
> >> > > ODPOWIEDŹ MECHANIKÓW: Silnik znaleziono na prawym
> >> > > skrzydle po krótkich poszukiwaniach.
> >> > > PROBLEM: Samolot śmiesznie reaguje na stery.
> >> > > ODPOWIEDŹ MECHANIKÓW: Samolot upomniano by przestał,
> >> > > latał prosto i zachowywał się poważnie.
> >> > > PROBLEM: Radar mruczy.
> >> > > ODPOWIEDŹ MECHANIKÓW: Przeprogramowano radar by
> >> > > mówił.
> >> > > PROBLEM: Mysz w kokpicie.
> >> > > ODPOWIEDŹ MECHANIKÓW: Zainstalowano kota.


Podział szefów
Szefów dzielimy na 5 grup:
1. Pedałów.
2. Superpedałów.
3. Antypedałów.
4. Pedałów-magików.
5. Pedałów-pirotechników.
Dlaczego ?
Szef pedał mówi: "Ja Cię Kowalski wy*******ę..."
Szef superpedał mówi: "Ja Was wszystkich wy*******ę".
Szef antypedał mówi: "Ja się Kowalski z Tobą pie**olić nie będę!"
Szef pedał-magik mówi: "Ja Cię Kowalski tak wy*******ę, że ty nawet nie zauważysz kiedy"
Szef pedał-pirotechnik mówi: "Ja Cię Kowalski wy*******ę z hukiem".
P.S.
Jest jeszcze Szef pedał-McGyver: "Ja Was Kowalski wy*******ę ! w kosmos gołymi rękami..."


<kasia> Co jest najgorsze to to.
<kasia> Że muszę tam jeździć rowerem.
<perez> a ile masz drogi?
<kasia> Jakieś 5 km. Ale przez las, więc potem dupa boli.
<perez> od roweru, czy ktoś Cie w lesie zatrzymuje?


Prawdziwa rozmowa nagrana na częstotliwości morskiej alarmowej canal
106 pomiędzy Hiszpanami a Amerykanami w październiku, 16 X 1997 roku

Hiszpanie:
(w tle słychać trzaski)...Tu mówi A-853, prosimy zmieńcie kurs o 15
stopni aby uniknąć kolizji, idziecie wprost na nas,
odległość 25 mil morskich.

Amerykanie:
(trzaski w tle)...Sugerujemy wam zmianę kursu o 15 stopni na północ,
aby uniknąć kolizji

Hiszpanie:
Powtarzamy : zmieńcie swój kurs o 15 stopni na południe, aby uniknąć
zderzenia....

Amerykanie
(słychać inny głos) Tu mówi kapitan jednostki morskiej Stanów
Zjednoczonych Ameryki, w dalszym ciągu sugerujemy, zmieńcie
swój kurs o 15 stopni na północ, aby uniknąć kolizji.

Hiszpanie:
Nie możemy podjąć takiej decyzji. Zmieńcie swój kurs o 15 stopni na
południe inaczej dojdzie do kolizji...!!!!

Amerykanie:
TU MÓWI KAPITAN RICHARD JAMES, KTÓRY DOWODZI LOTNISKOWCEM USS LINCOLN,
MARYNARKI WOJENNEJ STANÓW ZJEDNOCZONYCH...!!!! DRUGIEGO CO DO WIELKOŚCI
OKRĘTU FLOTY AMERYKAŃSKIEJ, JEDNOCZEŚNIE INFORMUJĘ, ŻE JESTEŚMY ESKORTOWANI
PRZEZ 4 OKRĘTY PODWODNE, 6 NISZCZYCIELI I 2 KRĄŻOWNIKI, UDAJEMY SIĘ W
KIERUNKU ZATOKI PERSKIEJ W CELU PRZEPROWADZENIA MANEWRÓW!
NIE SUGERUJĘ, JA ŻĄDAM, ABYŚCIE ZMIENILI KURS O 15 STOPNI!!!!
W PRZECIWNYM RAZIE BĘDZIEMY MUSIELI PODJĄĆ DZIAŁANIA KONIECZNE ABY
ZAGWARANTOWAĆ BEZPIECZEŃSTWO TAK OKRĘTU, JAK ZJEDNOCZONEJ SIŁY TEJ KOALICJI.
WY NALEŻYCIE DO PAŃSTWA SPRZYMIERZONEGO, JESTEŚCIE CZŁONKIEM NATO I TEJ
KOALICJI...ŻĄDAM STANOWCZO PODPORZĄDKOWANIA I ZMIANY KURSU...!!!!

Hiszpanie:
TU MÓWI JUAN MANUEL SALAS ALCANTARA, JESTEŚMY WE DWÓCH, ESKORTUJE NAS NASZ
PIES, MAMY ZE SOBĄ NASZE JEDZENIE, DWA PIWA I KANARKA, KTÓRY TERAZ
ŚPI...MAMY ZA SOBĄ POPARCIE RADIA LA CORUNA I KANAŁU 106 - ALARMÓW
MORSKICH...NIE UDAJEMY SIĘ W ŻADNE MIEJSCE I MÓWIMY DO WAS Z LĄDU STAŁEGO, Z
LATARNI MORSKIEJ A-853, Z WYBRZEŻA GALICJI. NIE MAMY ŻADNEJ GÓWNIANEJ
INFORMACJI, KTÓRE MIEJSCE ZAJMUJEMY W RANKINGU WŚRÓD HISZPAŃSKICH LATARNI
MORSKICH...MOŻECIE PRZEDSIĘWZIĄĆ ŚRODKI NA JAKIE TYLKO WAM PRZYJDZIE OCHOTA,
ABY ZAPEWNIĆ BEZPIECZEŃSTWO WASZEGO ZASRANEGO OKRĘTU, KTÓRY ZA CHWILE
ROZBIJE SIĘ O SKAŁY, DLATEGO RAZ JESZCZE SUGERUJEMY ZMIANĘ KURSU O 15 STOPNI
NA POŁUDNIE, ABY UNIKNAC KOLIZJI, OK.



To mogło przydarzyć się tobie....

Właśnie zdążyłem usiąść, kiedy usłyszałem głos z sąsiedniej kabiny:
"Cześć! Co słychać?"

Nie mam w zwyczaju prowadzenia konwersacji w WC, i nie wiem, co we mnie wstąpiło, że ***8211; chociaż zakłopotany ***8211; odpowiedziałem:
"No, w porządku!"

A tamten na to:
"I co porabiasz?"

Co za pytanie?! W tej sytuacji ***8211; trochę dziwaczne... Odpowiedziałem:
"Eee, to, co ty... Wiesz..!"

Właśnie postanowiłem wyjść tak szybko, jak tylko się uda, kiedy padło następne pytanie.
"Mogę do ciebie wejść?"

Tego już było za wiele, ale postanowiłem zakończyć rozmowę w uprzejmy sposób:
"Nie... Jestem trochę zajęty!!!"

I usłyszałem, jak tamta osoba mówi zdenerwowana:

"Słuchaj, oddzwonię. Ciągle mi odpowiada jakiś idiota z kabiny obok!!!***8221;
__________________
Pozdrawiam

B@rtek jest offline   Odpowiedz cytując ten post