Cytat:
Napisany przez crow71
[...] SOUNDPS2.BIG wyciołem w HexEdit ok 200Mb [...]
|
Jak?

Żeby zmniejszyć munge'a trzeba go rozpakować, a żeby go rozpakować trzeba znaleźć do niego tablicę (najczęściej jest w tym samym munge'u). Ot, tak sobie wyciąć to się nie da bo niszczysz plik.
Ściągnę ten ripkit, może jest tam "luźno" tablica.
@mastahpl
Nie tylko PS2. To jest już znane i wykorzystywane od ponad 15 lat. Tyle, że munge'e są coraz bardziej skomplikowane.
Bywa różnie, z kompresją, bez kompresji... różnie. Jeśli coś jest kompresowane to raczej tekst, żadko kiedy grafa bo ich dekompresja niepotrzebnie pochłania czas i zasoby. Jeszcze się nie spotkałem, aby na PSXa, DC, PS2 czy Xboxa pliki graficzne były skompresowane - dev za to stosują inne triki utrudniające życie 'gemu hakeru'
PS: munge w munge'u, które są w munge'ach he he... co ty na to?

To też dzisiaj norma.