Podgląd pojedynczego posta
Stary 08.08.2006, 10:11   #17
Berion
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Cytat:
Napisany przez crow71
[...] SOUNDPS2.BIG wyciołem w HexEdit ok 200Mb [...]
Jak? Żeby zmniejszyć munge'a trzeba go rozpakować, a żeby go rozpakować trzeba znaleźć do niego tablicę (najczęściej jest w tym samym munge'u). Ot, tak sobie wyciąć to się nie da bo niszczysz plik.

Ściągnę ten ripkit, może jest tam "luźno" tablica.

@mastahpl
Nie tylko PS2. To jest już znane i wykorzystywane od ponad 15 lat. Tyle, że munge'e są coraz bardziej skomplikowane.

Bywa różnie, z kompresją, bez kompresji... różnie. Jeśli coś jest kompresowane to raczej tekst, żadko kiedy grafa bo ich dekompresja niepotrzebnie pochłania czas i zasoby. Jeszcze się nie spotkałem, aby na PSXa, DC, PS2 czy Xboxa pliki graficzne były skompresowane - dev za to stosują inne triki utrudniające życie 'gemu hakeru'

PS: munge w munge'u, które są w munge'ach he he... co ty na to? To też dzisiaj norma.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF

Ostatnio zmieniany przez Berion : 08.08.2006 o godz. 10:14
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post