Wys***322;a***322;em swojego nap***281;d'a do servisu, reklamowa***322;em bo miewa***322; problemy z zapisem CD-R'***243;w. Zadzwoni***322;em do nich w pi***261;tek i mi***322;a pani mnie poinformowa***322;a ***380;e nap***281;d dotar***322; i zostanie wymieniony na nowy jak zawsze czekaj***261; na dostaw***281; z Holandii

. Ciekawe czy sprz***281;t jaki dostane b***281;dzie skanowa***322; z s***322;ynnymi ju***380; "uskokami", najbardziej mi jednak zale***380;y aby nagrywa***322; wszystko tak jak powinien bo od tych reklamacji (ta jest druga) ju***380; mnie g***322;owa boli...
Wiem ***380;e moje zdanie nie jest obiektywne, mog***322;em mie***263; pecha itd. ale uprzedzi***322;em si***281; do BenQ i tyle. Zmarnowa***322;em troche p***322;yt a przede wszystkim cenny czas...