Cytat:
Napisany przez ro29
Witam !
Po pierwsze - z tego co piszesz w PKO Inteligo za dostęp telefoniczny się płaci jakiś abonament czy jak ?? Jeśli tak to rzeczywiście kiepsko to wygląda ... w Inteligo oczywiście tego nie ma (opłaty).
Co zaś do dowiedzenia się - nie wiem - ale chyba jakąś infolinię mają ??
A czy musisz mieć aktywny kanał dostępu - nie wiem ...
Masz rację, że płacisz i masz prawo wymagać - to prawda - ale po prostu nie warto się z tego powodu tak aż denerwować - dziś ludzie jakoś przyzwyczaili się, że mają mieć wszystko 24h/ 7 dni w tygodniu - owszem - to często wygoda i sam to doceniam - ale awarie też się zdarzają ...
Ja nie zachwalam PKO - też nie raz mnie już zdenerwowali - ale mam konto w Inteligo z tego względu chociażby, że mam w pobliżu sporo bankomatów, do tego możliwość bezprowizyjnej wpłaty w PKO - to u mnie przeważyło (była jeszcze promocja co też było zachęcające  ) - jakbym miał takie warunki z mBank czy innym bankiem to podejrzewam, że chyba tam założyłbym konto - bo koszty zazwyczaj niższe ... Ale jest jak jest, ideał trudno osiągnąć ...
Pozdrawiam
ro29
|
źle się wyraziłem, abonamentu się nie płaci, płaci się za przelewy wykonane w ten sposób, tzw. ustne dyspozycje, czy coś. płaci się jakieś 2 lub 2,5 nie pamiętam, ale uznałem to za zbyteczne. jak widać się myliłem