Podgląd pojedynczego posta
Stary 25.10.2006, 17:34   #8
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez Proton Podgląd Wiadomości
Wiele firm tak robi, ze lokuje np. HelpDesk w jednym kraju i koniec. Masz problem, dzwonisz tam... i zapomnij, ze pogadasz po polsku, czy z Polakiem. Na pewno porozmawiasz po angielsku, ewentualnie po wegiersku.
Język mnie nie interesuje (no może węgierski byłby problemem..), tylko porozmawianie z kimś kompetentnym. Bo na razie mi z polskiego DELL-a odpowiedzieli, że nie wymienią mi w Polsce baterii z laptopa kupionego w Stanach..

Przypomniałem im, że oficjalne stanowisko i oświadczenie DELL-a było nieco inne, ale chyba będę się musiał jednak skontaktować z siedzibą w Ameryce. W Polsce widać klient po zakupie już zawsze będzie intruzem..
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post