Podgląd pojedynczego posta
Stary 22.11.2006, 14:15   #5
Berion
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Cytat:
Napisany przez kiewas Podgląd Wiadomości
co to za gra? być może dałoby się "załatwić" inną kopię...
Porisuno-tu (Policenauts)

Problem w tym, że jest tylko jedno źródło. Może ktoś ma oryginał i chciałby się pozbyć za rozsądną cenę?

Cytat:
Napisany przez @ndy
[...] a nie ma tam żadnego pliczku w którym opisane by było jak to wypalić ?
Jakby był to bym nie zawracał gitary

Cytat:
Napisany przez szczuru
Hmm spróbuj przebudować obraz dodając menu Loser'a i gdy na PSX'ie zbootuje sie kopia z menu losera a po wybraniu gry, gra nie bedzie działać to moze to byc jakies zabezpieczenie...
Już budowałem obraz od początku z tych plików i nie działa, a czy od razu z PSX-EXE czy loaderem to nie ma znaczenia.

Niby tak, ale jakie zabezpieczenie. Widział ktoś zabezpieczenie, żeby nie dało się tego poprawnie zamontować w virtualu (skoro taka kopia jest potem 'be'), wypalić, ani nawet modyfikować (na PSXa ofkoz)?


Mam jeszcze jeden pomysł, być może głupi, ale... może ten *.bin to tak naprawdę *.img i wtedy byłoby jasne po co *.sub i dwa rodzaje arkuszy. Nie wiem... sprawdze.

Jak nie zadziała to potrzebny byłby program zdolny importować (wlepiać) subkanały do już istniejącego obrazu... o ile taki istnieje
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post