Fachowiec
Moi drodzy!
Zaglądam na Wasza stronę od ładnych kilku miesięcy, nawet kiedy jeszcze nie miałem nagrywarki! / mam ją ok. trzech miesięcy /. Nie jestem specjalistą, ale wszelkie podstawy mam i wiem, że czasami płytka nadaje się do kosza, bo nie udało się jej nagrać. Ale nie wszyscy o tym wiedzą. Jestem pracownikiem Działu reklamacji w dużym supermarkecie i wczoraj miałem klienta, który reklamował trzy płyty Traxdata Audio twierdząc, że przy nagraniu płyty wyskoczył komunikat cyt. "błąd dysku"! Na nic zdały się moje tłumaczenia, że czasami się tak zdarza - klient oznajmił, że jest FACHOWCEM /elektronikiem/ i on się zna... Płyty jego zdniem są wadliwe i żąda wymiany. Ja oczywiscie mu tego nie wymieniłem - wysłałem je do dostawcy i poczekamy na odpowiedź. Ale mimo to mam do Was wielką prośbę - napiszcie mi na ten temat kilka najbardziej fachowych zdań, abym mógł je wydrukowac i okazać klientowi! Jeśli przeczyta Waszą opinie i opinię dostawcy /jestem pewien, że nie uznają reklamacji/ to myślę, że zgasi się totalnie i może zmieni fach /oby/ ...
Z góry bardzo dziekuję za odpowiedź!
Maxxxiu
P.S. I oby jak najmniej było takich "fachowców" w naszym kraju...
|