Podgląd pojedynczego posta
Stary 22.12.2006, 23:48   #5
Piterniel
Cichy mod

Data rejestracji: 16.03.2003
Piterniel jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>Piterniel jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>
joujoujou nie mam tego, ale specjalnie dla Ciebie szybki remake
Doisz: ftp://ftp.microsoft.com/bussys/winnt...cm/SCESP4I.EXE
Rozpakowujesz z prawkokliku jak archiwum i szukasz setup.inf. Klikasz na to prawym i wybierasz Zainstaluj. Jak Cie sie spyta czy chcesz zastapic essent.dll to daj NIE.

Jak chcesz dostep do zaawansowanych opcji userow [via rundll], to wpisujesz w Start > uruchom > rundll32.exe netplwiz.dll,UsersRunDll

Co do gpedit to jest zastepowanie plikow, jest tego duzo w necie.

Cytat:
ttp://www.dougknox.com/xp/utils/xp_securityconsole.htm

Windows XP Home does not include GPEDIT; XP Home users can apparently run this program if they have access to files from an XP Pro (or possibly Win 2000?) installation, by doing the following:

* Copy the files gpedit.dll and fde.dll from \WINDOWS\System32 on the XP Pro machine to \WINDOWS\System32 on the XP Home machine.
* From a command prompt issue the following commands on the XP Home machine: regsvr32 C:\WINDOWS\System32\gpedit.dll

* regsvr32 C:\WINDOWS\System32\fde.dll Open the Microsoft Management Console (mmc.exe) and select File->Add/Remove Snap-in... Then click Add. Select the Group Policy snap-in from the list of installed snap ins.

You can now edit the Group Policy on the local machine. But XP Home doesn't support the same feature set as XP Pro, so the policies you are looking for might be missing.
Albo http://perso.orange.fr/astwinds/astu...ditxphome.html

[Szybki remake]
Piterniel jest offline   Odpowiedz cytując ten post