Podgląd pojedynczego posta
Stary 23.01.2007, 18:24   #12
pawelblu
Recydywista - Wielokrotny
Zlotowicz
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika pawelblu
 
Data rejestracji: 17.01.2003
Lokalizacja: Wawa
Posty: 5,265
pawelblu niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>pawelblu niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Cytat:
Napisany przez Berion Podgląd Wiadomości
Hmm... to mam jeszcze kilka pyta***324;.

Czy jajko mog***281; skompilowa***263; na dowolnej dystrybucji Linuxa?
Czy nie uwal***281; komu***347; w ten spsob***243;b systemu?
Gdzie szuka***263; wersji program***243;w podanych w readme (tym dla PSX i tym dla Lina)?
Czy s***261; one wog***243;le w dystrybucjach?


Zapewne gra jest nie warta ***347;wieczki, ale chcia***322;bym zobaczy***263; co mo***380;na "wycisn***261;***263;" z CPU~33MHz i 4RAM
Dystybucja polega zwykle na tym ze jest to czyste jadro + jakis patch + dodatki. Nie radze wgrywac do dobrze dzialajacej dystrybucji, bo wtedy tym jadrem przeslaniach jadro+jakis patch. Skoro to jest do PSX, to byc moze sa tam tylko sterowniki do urzadzen PSX - nie wiem, ja bym tego do siebie na kompa nie wgrywal, chyba ze mialbym duzo czasu

Tylko kompilowac oczywiscie mozesz wszedzie, o ile masz nadajacy sie kompilator (watpie zeby bylo inaczej). Na kompie na ktorym to skompilujesz napewno nic sie nie stanie. Nie wiem tylko czy podczas kompilowania jadra on nie korzysta z niektorych systemowych plikow naglowkowych, ale nie wiem, nie chce wprowadzac w blad.

Ostatnio zmieniany przez pawelblu : 23.01.2007 o godz. 18:26
pawelblu jest offline   Odpowiedz cytując ten post