Cytat:
fiskomp napisa***322;(a)
To kiego oddawałeś do serwisu, jak przysługiwało Ci prawo wymiany do dni 5-ciu, czegoś tu nie kumam.
Bodajże obowiązuje prawo do wymiany sprzętu na sprawny do 5-ciu dni od zakupu, bez pierd... się z naprawami gwarancyjnymi.
Poprawcie mnie jeżeli się mylę, ale ostatnio kupiłem monit i tak mnię poinformowali, że podbijam gwarę po 5-ciu dniach, przez ten czas mam prawo pokatować monitor i jak będzie be, to wymienią na inny egzemplarz.
pozdrawiam,
|
Z tego co się orientuje to sprzedawca nie musi wymieniac lub przyjmowac zwrot sprzetu u niego kupionego - jest to tylko jego dobra wola. Ale jak juz wyzej wspomnialem mozna zazadac od niego naprawy lub wymiany na nowy. Jezeli podejmie sie naprawy musi to zrobic w ciagu chyba 14dni. Jezeli nie naprawi lub znow sie zepsuje to samo musi Ci na Twoje ządanie oddac kase. (Sprawdz gdzies jeszcze to bo nie jestem pewien).