Podgląd pojedynczego posta
Stary 25.11.2002, 00:27   #4
Flacha1
Stały bywalec ;)
 
Avatar użytkownika Flacha1
 
Data rejestracji: 26.06.2002
Lokalizacja: Area 51
Posty: 126
Flacha1 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
ZiP napisa***322;(a)


Napewno nie da się w Wordzie? Chodzi mi tylko o samo kopiowanie tekstu.

Jak to w ogóle zrobić w Excelu?
Jeśli chodzi o tabelki, zestawienia itp to ja też wolę Excela na Worda szlak mnie trafia.
Najprościej robi się to tak: przygotowujesz sobie szablon jak to ma wyglądać graficznie i wymiarowo potem formatujesz komórki. Załóżmy że w komórkach A1, B2, C3 masz mieć to samo i z pewnych względów chcesz pisać komórce A1 a pozostał mają się uzupełnić to w B2 piszesz =A1 i w C3 =A1 , dla ułatwienia możesz ustawić automatyczne dopasowanie rozmiaru czcionki. To tak w najprostszym skrócie.
__________________
.oO Pozdrawiam Oo.
Kliknij tutaj, by wysłać do mnie list. Dzięki!
Flacha1 jest offline   Odpowiedz cytując ten post