Podgląd pojedynczego posta
Stary 16.02.2007, 11:59   #1477
czechoj
Dziadek
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika czechoj
 
Data rejestracji: 24.06.2002
Lokalizacja: dolnośląskie
Posty: 6,054
czechoj ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czechoj ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czechoj ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czechoj ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czechoj ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czechoj ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czechoj ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czechoj ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czechoj ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czechoj ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czechoj ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Cytat:
Napisany przez tengu Podgląd Wiadomości
Niekoniecznie TDI'ki są bardzo (czyt.BARDZO) podatne na modyfikacje, ale wykonane fachowo a nie "czipami" z allegro za 20zł. 110KM AFN wytrzymuje ok 180KM bez wymiany bebechów na kute więc...... , 90KM 1Z po wymianie wtrysków pompy itp + turbo, chip itd..... też dochodzi do jakichś 150KM.
tyle tylko że cała reszta tj. przeniesienie napędu, układ hamulcowy itp. obliczane są dla takich mocy a nie 1,5 czy 2 razy wiekszych, poza tym w przypadku 1,9 TDI aby uzyskać z 90 ok 125 KM wystarczy przeprogramować komputer ale patrz wyżej. Mnie zalezy bardziej na zywotności silnika i jego bezawaryjności.
__________________
czechoj
APLIKATOR _ REKULTYWATOR
czechoj jest offline   Odpowiedz cytując ten post