Cytat:
Napisany przez andrzejj9
A po kiego mieli by przedłużać??
To tak OT, natomiast jeśli chodzi o pytanie to podstawowa rzecz - czy internet po prostu 'świruje' (znaczy raz działa raz nie), czy przerwy są dłuższe? Bo prawo telekomunikacyjne odszkodowanie przewiduje dopiero po 36 ciągłego braku świadczenia usługi. Co prawda być może niezależnie od tego niewłaściwe świadczenie usługi może być argumentem ku zerwaniu umowy, ale tego już przepisy (przynajmniej te) jednoznacznie nie regulują..
|
Raz działa raz nie, dłuższe kilkugodzinne przerwy też są zwłaszcza w tzw. godzinach szczytu. Za to w nocy jest prawie zawsze ok, nie zrywa połączenia. Więc wszystko widocznie zależy od natężenia ruchu. Masakra :/ Przecież mam podpisaną umowę na internet 24h na dobę, nie tylko w godzinach nocnych, czy tam czasami w dzień. I mam taki badziewny jakiś ten modem ZXDSL 852, więc jeżeli jakiś inny miałby pomóc to od razu kupuje, tylko co polecacie?