Cytat:
Napisany przez - Deckard -
no teoretycznie okres naliczeniowy rozpoczo***322; sie po 5 dniach od pierwszego dnia w kt***243;rym
dostajemy wiadomo***347;***263; od netii ***380;e us***322;uga jest gotowa do aktywacji ,czyli w moimi przypadku to 10 marca
ale net nie dzia***322;a od pocz***261;tku [brak sygna***322;u] jak zadwnoi***322;em do netii i dowiedzia***322;em sie ***380;e po ich stronie
wszystko jest ok a problem tkwi po stronie TPSA
jeszcze tydzie***324; bez netu a zostane alkoholikiem
|
Czyli podobnie do mnie, ale ja mia***322;em awari***281; po 5 dniach posiadania internetu. W ten sam dzie***324; co naprawili mi internet przys***322;ali mi fakturke na kwot***281; 26z***322;... kt***243;r***261; pewnie zap***322;ac***281;
Cytat:
Napisany przez Andrzejj9
Jak nie to nawet lepiej, bo wtedy reklamacj***281; uznaje si***281; za przyj***281;t***261;
|
Niestety awaria to nie reklamacja. W Netii nic nie mo***380;na poradzi***263; jak ma si***281; awari***281;. Pi***261;tego dnia od posiadania awarii zadzwoni***322;em do dzia***322;u reklamacji i pani dos***322;ownie zrobi***322;a ze mnie g***322;upka. Nie do***347;***263;, ***380;e czeka***322;em na po***322;***261;czenie 1hi34min, to rzuca***322;a has***322;a typu:"to nie nasza awaria, to nie nasza wina"... Og***243;lnie by***322;em strasznie chory, pl***261;ta***322; mi si***281; j***281;zyk i og***243;lnie nie potrafi***322;em skleci***263; zdania (40 stopni mia***322;***281;m), ale klientka na to jak powiedzia***322;***281;m, ***380;e nie interesuje mnie czyja to wina, ***380;e chce zg***322;osi***263; reklamacj***281;, bo nie p***322;aci***263; za ten czas, w kt***243;rym nie mam internetu i podpisa***322;em z Wami umow***281; a nie z teps***261;, a ona na to "To niech pan sk***322;ada reklamacj***281; gdzie pan chce. Na jakiej podstawie chce pan z***322;o***380;y***263; reklamacj***281;? Za d***322;ugo trwa naprawa? Je***380;eli z***322;o***380;y pan do nas reklamacj***281; to zostanie ona odrzucona, bo to nie nasza wina... Przecie***380; w umowie jest napisane, ***380;e us***322;uga ***347;wiadczenia oparta jest o infrastruktur***281; firmy TPSA i wszystko mo***380;e trwa***263; d***322;u***380;ej". Wymi***281;k***322;em. Powiedzia***322;em, ***380;e nale***380;y mi si***281; wg umowy 1/30 za ka***380;dy dzie***324; braku internetu.... a ona na to:"Takiej reklamacji nie mo***380;e pan z***322;o***380;y***263;, poniewa***380; awaria nie zosta***322;***261; jeszcze usuni***281;ta." Og***243;lnie jeszcze nigdy nikt tak mnie nie potraktowa***322;. W TPSA takie co***347; kilka lat temu by***322;o cz***281;ste, ale ostatnio by***322;o mo***380;na odczu***263; wyra***378;ny wzrost jako***347;c i szacunku. Og***243;lnie przejrza***322;em umow***281; i niestety nic nie jest napisane o czasach usuni***281;cia awarii, a reklamacja to nie usterka. Je***380;eli jest prawd***261; to co us***322;ysza***322;em na infolini to w przypadku awarii trwaj***261;cej 11 miesi***281;cy jestem zmuszony p***322;aci***263; za ca***322;u okres nie korzystania z internetu, dopiero jak naprawi***261; lub jak zerw***261; umow***281; to mo***380;na z***322;o***380;y***263; reklamacj***281; i je***380;eli zostanie ona pozytywnie rozpatrzona to dopiero za miesi***261;c zap***322;***261;c***261;.