Cytat:
Napisany przez Prezesik
nie mówię, że nie będą mieć taniej
mogą mieć taniej choć nie koniecznie
kolega się pouczy o marketingu to zrozumie
chodzi o wytworzenie w świadomości konsumentów wizerunku czegoś nowego i zachęcenie pewnej grupy ludzi do zakupu. to ma spowodować że pociągną za sobą innych. prosty mechanizm..
ludźmi którzy najchętniej sięgają po nowości są ludzi młodzi i zauważ że to właśnie do nich kierowane są obecne akcje marketingowe Play..
gdy firma zaistnieje na rynku wystąpi wykrystalizowanie się ofert dla ludzi młodych, starszych czy klientów biznesowych..
oczywiście firma może kierować ofertę tylko do jednej grupy klientów.. czas pokaże - nie znamy jeszcze polityki firmy...
|
Ale te ich całe akcje reklamowe to też są raczej nędzne.. Telewizji prawie nie oglądam i w sumie jedyna reklama, z jaką się firmy Play spotkałem w ogóle to pojedyncza wkładka do ostatniego Newsweeka. To raczej trochę mało, żeby rzeczywiście wzbudzić zainteresowanie firmą..