Skoro o to pytasz to raczej nie podmienisz

sorry. Grupa Wemerica zdaje si***281; robi r***243;***380;ne nak***322;adki i modyfikacje PE/WE - wydali te***380; r***243;***380;ne programy do edycji munge'y do tej serii.
Pliki graficzne na PS2 (o ile to natywny format bo mo***380;e by***263; i ka***380;dy inny jak *.pcx, *.bmp czy bardzo popularny *.tga) to *.tim (podobny do tego z PSXa), ale ka***380;dy program do ich edycji jest komercyjny. By***322;y te***380; darmowe pluginy do Photoshopa (do***347;***263; ubogie zreszt***261;, nie obs***322;uguj***261;ce mip mapping itp.) od Silverado, ale ten ju***380; zwin***261;***322; sw***243;j blog, razem z plugumi.
D***378;wi***281;k mo***380;e by***263; w *.pss, *.ss2 (natywne formaty AV) lub np. do***347;***263; popularnych CRI/ADX, mo***380;e by***263; te***380; to PCM/ADPCM ('najupierdliwsze' w edycji). Zajrzyj do tutorialu o konwersji AV na m2v/wav na naszej stronie to dowiesz sie o nich wi***281;cej. Nie b***281;d***281; bez sensu powiela***263; tekstu.
Problem w tym, ***380;e zawsze grafika czy d***378;wi***281;k s***261; popakowane w munge file'ach. Bez rozpracowania ich tablicy nic nie podmienisz (no chyba, ***380;e pliki o tym samym rozmiarze hex edytorem).