Podgląd pojedynczego posta
Stary 22.06.2007, 11:40   #1
Piterniel
Cichy mod
 
Avatar użytkownika Piterniel
 
Data rejestracji: 16.03.2003
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 4,485
Piterniel jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>Piterniel jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>
Architektura połączenia, a gry on-line

Dzis jak jadlem sniadanie wpadla mi do glowy taka mysl.
Gdy gram w jakas gre on-line typu FPP to ona zabiera z mojego lacza ~15kB/s downloadu i 9kB/s uploadu przy maksymalnych wartosciach. Przynajmniej tak podaje gra

Gdy mam wszystko wylaczone, w sensie downloadory i P2P ping do serwera wynosi <20ms, a gdy zostanie cos uruchomione to od razu ping wzrasta. Wiem, ze to normalne, ale...

Dlaczego tak sie dzieje, przeciez jak gierka zabiera ~15kB/s downloadu, a ja go posiadam 120kB/s to jak uruchomie downloader na przykladowo 80kB/s to nie powinno byc problemow bo kazdy ma swoje pasmo i tak powinno dzialac. Tylko tak sie nie dzieje, ping skacza wtedy po 900ms.

Chodzi o kolejkowanie pakietow czy o cos innego?
Piterniel jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online