Cytat:
Napisany przez Kamahl
Heh no tak przyznaje, ***380;e sporo mi wysz***322;o tego tekstu.. nie mam nic na swoj***261; obron***281;  [...]
|
To, ***380;e du***380;o, trudno. Wa***380;ne, ***380;e w miar***281; sensownie.
Cytat:
[...] Opis nadpisywania sawe'***243;w "kopia bloku -> zapis" sporo wyja***347;nia.. ale w takim razie skoro powstaje corrupted data i jest ona nadpisywana na poprzedni save ***347;wiadczy to o tym, i***380; jest ona traktowana przez konsol***281;/gr***281; jako plik poprawny.. wi***281;c czemu przy odczycie staje si***281; corrupted? Wiem, ze mo***380;e troch***281; za bardzo kombinuje lecz staram si***281; zrozumie***263; kiedy tak w***322;a***347;ciwie save "staje si***281;" uszkodzony. Czy mo***380;e si***281; zdarzy***263;, ***380;e na MC s***261; np. jakie***347; wadliwe bloki, na kt***243;rych ka***380;dy save za ka***380;dym razem zostanie wadliwie zapisany? [...]
|

Rozpoznanie save'a przez Browser, ja rozumiem jako odczytanie sys/ico, a co za tym idzie wy***347;wietlenie tego w menu - NIC poza tym. Dla PS2 wszystko co z znajduje si***281; na memorce (wy***322;***261;czaj***261;c sys/ico, elf-y, folder BxDATA-SYSTEM i jego zawarto***347;***263;) jest absolutnie oboj***281;tna i nieznana. PS2 to nie wr***243;***380;ka - nie powie Ci przecie***380;, ***380;e save X "jest uszkodzony bo", a save Y "jest ok bo"...
MC to nic innego jak zwyk***322;a pami***281;***263; flash, wolna i bardzo droga (8MB za 50/80z***322;? Skandal...). Nie wiem dlaczego podrobione karty "siadaj***261;", nie wiem te***380; dlaczego tylko niekt***243;re gry maj***261; z nimi problemy. Ja si***281; na tym nie znam, a jako ***380;e sam mam oryginaln***261; memork***281;, kupion***261; dawno temu za 150z***322; (sic!), zjawisko corrupted data przyj***261;***322;em za smutny fakt, bez zag***322;***281;biania si***281; w jego niuanse. Tak, wiem, pocieszy***322;em Cie
Cytat:
[...] i now***261; metod***281; emulacji MCSIO [...]
|
To nie jest nowa metoda emulacji, tylko jedyna i w dodatku nowo opracowana ;P
Cytat:
[...] W mi***281;dzyczasie my***347;l***281;, ***380;e spr***243;buj***281; poeksperymentowa***263; z pendrivem. [...]
|
A eksperymentuj...
http://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/PS2MC2PD/index.php
Cytat:
[...] bo najpierw musz***281; taki pendrive naby***263; [...]
|
Nie ka***380;dy jest kompatybilny ze Swapem, we***378; na to poprawk***281;.
Cytat:
[...] no i jeszcze przyda***322;by si***281; Swap Magic - bo jak rozumiem SM to jedyny sensowny spos***243;b aby m***243;c odpali***263; ULELFA nie trac***261;c przy tym gwarancji na konsol***281;, kt***243;r***261; jeszcze przez jaki***347; czas posiadam.
Zastanawiam si***281; czy do samego "przerzucania" save'***243;w na pendrive wystarczy mi SM w wersji 3.6 (taki jest nieco ta***324;szy ni***380; 3.8, a raczej i tak nie mam ambicji odtwarzania na PS2 film***243;w divX, mp3 itp.- w ko***324;cu od tego mam PC ) [...]
|
Tak, CO NAJMNIEJ 3.6 - wcze***347;niejsze wersje nie maja mo***380;liwo***347;ci uruchomienia czegokolwiek z Mass:, MC0:/
Blokady/hak Ci nie s***261; potrzebne (no chyba, ***380;e chcesz program uruchomi***263; p***322;yty).
Zreszt***261; poczytaj sobie o tym...
http://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/P...tFAQ/index.php
PS: Mam taki pendrive, kupi***322;em za 30z***322; - szrot, ale do PS2 w zupe***322;no***347;ci wystarczy

Jest widziany przez ulelfa od wersji co najmniej 4.02 na FAT16 i FAT32. Czy SM go zobaczy tego nie wiem...