Dyskusja: Save'y na Pendrive
Podgląd pojedynczego posta
Stary 07.08.2007, 13:15   #2
ffgriever
Stały bywalec ;)
 
Data rejestracji: 02.12.2006
Posty: 100
ffgriever zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Racja , ale to ja zapewni***322;em go, ***380;e domy***347;lnie modu***322;y ***322;aduj***261; si***281; dla hdd i nie trzeba nic zmienia***263;, ***380;eby wszystko by***322;o kompatybilne z 0.6... czu***322;bym si***281; wi***281;c winien zniszczenia jego sav***243;w. Chocia***380; ja, gdy sprawdzam wszystko za pierwszym razem, zwykle zostawiam tylko jedn***261; memork***281; w slocie a emuluj***281; pusty... przy testach tak jest pewniej .

BTW. Sprawdzi***322;em castlevanie... Brakuje jakich***347; 20kB dla systemu video (ma kilka modu***322;ow, z kt***243;rych ka***380;dy odpowiedzialny jest za inn***261; cz***281;***347;***263; przetwarzania... Na chwil***281; obecn***261; jedyn***261; mo***380;liwo***347;ci***261; uruchomienia tego, jest za***322;***261;czenie patcha przeskakuj***261;cego wszystkie filmiki w grze (i nie ***322;adowanie tych modu***322;***243;w w og***243;le). Raczej s***322;abe rozwi***261;zanie , cho***263; sam patch banalny do wykonania (swego czasu wi***281;kszo***347;***263; gier do dzia***322;ania z pcsx2 potrzebowa***322;a w***322;a***347;nie takiego patcha )

W og***243;le castlevania dziwnie dekoduje obraz... niby pss, ale...
Heh, wystartowa***322;a po wy***322;***261;czeniu biblioteki sdstr3 (dzwi***281;k w oparciu o bibliotek***281; sddrv), ale ***380;adne vagi si***281; teraz nie otdtwarzaj***261; . D***380;wi***281;k w filmach jest .

Edit: po wy***322;***261;czeniu d***378;wi***281;k***243;w jednak si***281; zawiesza dalej w grze. Po wy***322;***261;czeniu filmik***243;w dzia***322;a jak trzeba, ale... nie ma filmik***243;w .

Ostatnio zmieniany przez ffgriever : 07.08.2007 o godz. 13:55
ffgriever jest offline   Odpowiedz cytując ten post