Podgląd pojedynczego posta
Stary 20.12.2002, 10:21   #6
Ormianin
Komandor
 
Avatar użytkownika Ormianin
 
Data rejestracji: 29.07.2002
Lokalizacja: Oława
Posty: 6,348
Ormianin ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Ormianin ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Ormianin ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Ormianin ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Ormianin ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Ormianin ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Ormianin ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Ormianin ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Ormianin ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Cytat:
Druss napisa***322;(a)
Ja zaowazylem u mnie szybciej, np przesylaja sie dane z zapisana gra na drugi komp, przy czym na ipx szla ta operacja 3 razy wolniej. No i poszukalem wyjasnien na temat tych twoich oszczerstw w moim kierunku i znalazlem ze tcp/ip wysyla wieksza ilosc pakietow na sekunde bo az 40, co robi niewielka roznice, a w niektorych grach jest to wcale niezaowazalne, w przypadku baldura jest bo wysylany plik jest dosyc spory na drugi komputer.
e tam oszczerstwa jakies bez przesady... moze w przypadku tej gry tak jest, natomiast w przypadku tunelowania sieci wykorzystuje sie wlasnie IPXlub czesto tez NetBEUI i te sa szybsze
Ormianin jest offline   Odpowiedz cytując ten post