to po***380;yczy si***281; z RAMu

od tego jest PCIE. Nawet wi***281;kszo***347;***263; 8800GTS ma "tylko" 320MB.
My***347;le ***380;e era wielkich tekstur i multiteksturowania ju***380; min***281;***322;a (a jeszcze wcze***347;niej by***322;a era wielkich ilo***347;ci kolorowych ***347;wiate***322;ek

).
Teraz jest era nawalenia takiej ilo***347;ci shader***243;w i blura ***380;e w ko***324;cu nic innego nie wida***263; i grafa jest paskudna i rozmazana (np. NFS Carbon i R6:Vegas).
Pr***281;dzej t***281; kart***281; zdusz***261; 32 shadery ni***380; 256MB. Tak na marginesie to w teksturowaniu jest ca***322;kiem niez***322;a - prawie 11Gtex/s czyli wi***281;cej ni***380; X1950XTX, przegrywa tylko z najmocniejszymi 7950 (GT ma 13Gtex/s).
I znowu wysz***322;o ***380;e nie nale***380;y si***281; ***347;mia***263; zbyt wcze***347;nie... jeszcze niedawno wszyscy polecali "znakomite" 7900GS zamiast "pokracznego kastrata" 8600GT... ju***380; jednak wida***263; ***380;e 8600GT(S) zaczyna wyra***378;nie odstawa***263; na + (
w niekt***243;rych grach ca***322;kiem sporo - sp***243;jrzcie na Gothica3, TDU i Stalkera czy Oblivion)