Podgląd pojedynczego posta
Stary 02.12.2007, 14:07   #4
czary2mary
Zamaskowany
 
Avatar użytkownika czary2mary
 
Data rejestracji: 12.10.2005
Posty: 22,507
czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Najpierw najnowszy patch do 11

http://www.pinnacle.com.pl/pliki.php

Jeżeli nie pomoże pomoc techniczna.
Pod koniec ubiegłego roku firma Pinnacle Systems uruchomiła telefoniczną pomoc techniczną w języku polskim.
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00 pod numerem telefonu 022 40 8888 0 uzyskamy informacje techniczne na temat produktów do edycji wideo z serii Studio i Dazzle oraz tunerów telewizyjnych z serii PCTV. Osoby, które wolą wysłać e-mail, mogą napisać na adres

pinnaclesys@pinnaclesys.pl.
czary2mary jest offline   Odpowiedz cytując ten post