Cytat:
Napisany przez zene_k
Kamyczek do ogródka serwisu Pioneera.
Wczoraj wrócił mój Pioneer z serwisu i patrzę, a zamiast 112 dostałem 112D.Na moją interwencję, że to nie to samo otrzymałem informację, że nigdy nie mieli innych i tyle, czyli wychodzi na to, że normalnie psychol jestem i sie czepiam. Cała akcja miała miejsce w sklepie komputerowym Shift w Szczecinie. Nazwę sklepu wymieniłem specjalnie, bo oni też się oczywiście upierali, że nigdy innych nie mieli w sprzedaży. Normalnie cuda jakieś, kupiłem u nich nagrywarkę, której nigdy nie mieli w sprzedaży.
P.S. Nie pomogło nawet pokazanie sprzedawcom karty gwarancyjnej od poprzedniego modelu, gdzie któryś z nich przepisał z naklejki z nagrywarki na kartę gwarancyjną: model: Pioneer DVR 112BK, ale cóż
Odradzam ten sklep innym klientom ze Szczecina.
|
Potwierdzam te słowa
Ten sklep dziwny jest siakiś
Żeby cokolwiek zamówić trzeba przyjechać i wpłacić zaliczkę
Sklepy między sobą nie mają kontaktu choć są od siebie o 500m
Na stanie magazynowym żeby coś było do ściągnięcia to musi być full stan
Natomiast jeżeli chodzi o twojego Pionka zene_k to ja też chciałem tam kupować w tym czasie
Ale na szczęście kupiłem gdzie indziej taniej i milej
Tak wtedy jak i teraz na stronie
TU stoi, że to DVR-112
A w rzeczywistości wtedy mieli tylko 112D - dlatego między innymi nie wziąłem u nich
Tak zachowuje się zresztą większość sprzedawców, dla nich to to samo i mają klientów głęboko w
To samo zresztą było tu:
PREMIERA ! PIONEER DVR-115 ATAPI bulk,czarna-FA/GW
Gdzie oczywiście Pionek DVR-115 okazał się być Pionkiem DVR-115D
Na wystosowanego maila oczywiśie sprzedawca nie odpowiedział
A wiem o tym z odpowiedzi na zapytania skierowane z ciekawości do kupujących
Tak właśnie sprzedający traktują kupujących: KUP A JA MAM CIĘ W DUPIE!
Także bardziej to wina sklepu a nie serwisu Pioneera
Bo gwarancja Pionka jest sklepowa a nie zewnętrzna