Cytat:
Napisany przez gunek
[...] No nie mog***281;. Nie wiem jak zrobi***263;, ***380;eby ten plik USBD.IRX by***322; w BOOT (tak jak boot.elf,launchelf.cnf,menu.txt). [...]
|
Nagraj na p***322;yt***281; (PSX/PS2CD, PS2DVD lub DVD-Video) i dorzu***263; ten plik. Z poziomu ulelfa go przekopiuj w miejsce. do kt***243;rego ***347;cie***380;k***281; poda***322;e***347; w LAUNCHELF.CNF.
Cytat:
[...] Nie wiem jak zedytowa***263; ten plik launchelf, bo jak pr***243;buje za pomoc***261; edycji tekstowej w uelf. to brakuje backshlashy. [...]
|
Nigdy nie u***380;ywa***322;em. Wyedytuj go na PC.
Cytat:
[...] Wpisa***322;em mc0:/USBD.IRX w tym miejscu (USBD_FILE =) i tak si***281; sko***324;czy***322;o, ***380;e UELF nie chcia***322; wog***243;le si***281; puszcza***263;. Backshalsh skopiowa***322;em z innego miejsca. [...]
|
Programy z regu***322;y si***281; nie "puszczaj***261;". Co innego kobiety lekkich obyczaj***243;w.
uLELF uruchomi si***281; i bez swojego *.cnf-a, wi***281;c nie wiem co mog***322;e***347; spapra***263;.
Cytat:
[...] Jak wyedytuje jako plik tekstowy na pc to p***243;***378;niej nie wiem jak wgra***263;, ***380;eby by***322;o \BOOT\LAUNCHELF.CNF.
|
Aaa, czyli masz jaki***347; starszy modchip jak np. Ripper 2 Gold i bootujesz programy z DEV1 z lokalizacji:
MC0:/\BOOT\BOOT.ELF
Tak? Faktycznie, LAUNCHELF.CNF przyjmie wtedy nazw***281; \BOOT\LAUNCHELF.CNF.
No to w takim razie mo***380;esz to zrobi***263; tak - tylko czytaj uwa***380;nie:
W launchelf.cnf zmie***324; ***347;cie***380;k***281; na MC0:/USBD/USBD.IRX
1.) Przygotowujesz sobie ulelfa + SYSTEM.CNF do niego prowadz***261;cy.
2.) Przygotowujesz sobie kolejnego ulelfa np. pod nazw***261; ZIUTA.ELF.
3.) Przygotowujesz sobie launchelf.cnf.
4.) Przygotowujesz sobie folder np. pod nazw***261; USBD i wrzucasz do niego USBD.IRX.
5.) Uruchamiasz program PS2 Save Converter i metod***261; drag&drop przeci***261;gasz do okienka programu ziuta.elf, launchelf.cnf i folder usbd.
6.) Klikasz w "Properties" i nazywasz folder np. ZENON.
7.) Zaznaczasz ppm ziuta.elf i wybierasz opcj***281; "Properties". Zmieniasz teraz nazw***281; z ziuta.elf na
\BOOT\BOOT.ELF.
8.) To samo robisz z launchelf.cnf (na \BOOT\LAUNCHELF.CNF).
9.) Zapisujesz save jako np. BADZIEW.PSU.
10.) Budujesz kompilacj***281; z ulelfem, system.cnf i badziew.psu.
11.) po uruchomieniu ulelfa na konsoli (z tej p***322;yty co j***261; przed chwil***261; przygotowa***322;e***347;) zaznaczasz badziew.psu.
12.) Przechodzisz do root karty pami***281;ci. Klikasz R1 i z menu wybierasz opcj***281; PSUPaste.
13.) Pojawi si***281; folder ZENON.
14.) Kasujesz pliki \BOOT\BOOT.ELF, \BOOT\LAUNCHELF.CNF, \BOOT\MENU.TXT i folder \BOOT\BOOT.
15.) Wchodzisz do folderu ZENON, zaznaczasz wszystkie pliki i folder USBD i wycinasz je (R1 -> cut).
16.) Wklejasz do root karty pami***281;ci (R1 -> Paste).
17.) Kasujesz folder ZENON.
Tak w zasadzie wygl***261;da alternatywny spos***243;b wgrywania fant***243;w na memork***281; dla DEV1, dla starszych chip***243;w takich jak Ripper 2 Gold. St***261;d tyle roboty.
Ale Tobie to pos***322;u***380;y r***243;wnie***380; jako spos***243;b na przeniesienie danych (skoro nie PD jest niewykrywany) i wgrywanie plik***243;w dla DEV1 z tymi nieszcz***281;snymi nazwami.
Ja te***380; musz***281; si***281; tak bawi***263;. W nowych chipach nie ma tego problemu bowiem pliki maj***261; normalne nazwy (bez slashy).