Podgląd pojedynczego posta
Stary 15.01.2008, 12:19   #17
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez Kris Podgląd Wiadomości
Dobrze andrzejjku9, ale nie ma tam nic o tym, że po tym terminie musi coś udowadniać. Dowodem jest zgłoszenie reklamacji w opowiednim okresie, ale zgłaszać reklamację musi w każdym przypadku, chyba, że ci o to chodzi.

Tu powinniśmy się oprzeć już o sam dokument gwarancyjny.
Dałem ci fragment, o który tu chodzi - wiem, że nie wynika to z niego wprost, ale takie są interpretacje (mówię na podstawie rozmów z prawnikami, w tym specjalistą od prawa konsumenckiego) i takie w praktyce stosowanie tego zapisu.

Co do dokumentu gwarancyjnego, to nie ma on nic wspólnego z tymi rozważaniami - tam producent może sobie napisać wszystko, jak również może go w ogóle nie dać. To dobrowolny dodatek, chociaż fakt, że raczej powszechny.
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post