Oczywi***347;cie, ***380;e tak.
Tylko nie mo***380;na jednostkowego problemu uog***243;lnia***263; na ca***322;***261; populacj***281;. Za***322;***243;***380;my (***380;eby upro***347;ci***263; spraw***281;), ***380;e kupi***322;em Intela Core 2 Duo. By***322; walni***281;ty, odda***322;em do serwisu, dopiero po 2 miesi***261;cach wymieniono mi na nowy. Niestety wydana sztuka tak***380;e by***322;a walni***281;ta i po raz kolejny ugrz***281;z***322;a ona w serwisie. Czy to ***347;wiadczy o tym, ***380;e intelowskie Core 2 Duo s***261; do dupy? Nie, to ***347;wiadczy tylko o tym, ***380;e:
- mam pecha;
- serwis sklepu mnie olewa;
- nie potrafi***281; domaga***263; si***281; swoich praw w serwisie. No, chyba ***380;e na karcie gwarancyjnej s***261; jakie***347; zastrze***380;enia, ***380;e serwis mo***380;e tyle trwa***263;. Ale wtedy te***380; ja da***322;em cia***322;a kupuj***261;c w takim sklepie...
|