Odwiedzi***322;em ich BOK w poniedzia***322;ek. Jeszcze tego samego dnia zjawi***322; si***281; monter, kt***243;ry poprawi***322; lu***378;ne ***322;***261;czenie kabli w skrzynce na klatce schodowej. Jak si***281; sam przekona***322;, nic to nie da***322;o. Pokaza***322;em wi***281;c mu dow***243;d, ***380;e to nie chodzi o kable - bynajmniej u mnie w mieszkaniu - ping na bram***281; domy***347;ln***261;, kt***243;ry zawsze jest poprawny i nie wykazuje strat. Stwierdzi***322; to co ja (wow odkry***322; ameryk***281;;/) - czyli, ***380;e problem nie le***380;y u mnie w domu, tylko u nich. Da***322; mi mail do admina. Wi***281;c napisa***322;em adminowi to co trzeba, do***322;***261;czy***322;em odpowiednie za***322;***261;czniki. Sprawa mia***322;a by***263; za***322;atwiona szybko. Poprawy nie ma do dzi***347;. Wczoraj znowu zjawi***322;em si***281; w ich BOK. Jaka***347; pani zadzwoni***322;a do szanownego admina, kt***243;ry nawet nie odebra***322; mojego maila (!). Po d***322;ugiej rozmowie, szanowny pan po drugiej stronie s***322;uchawki stwierdzi***322;, ***380;e wina le***380;y po ich stronie. Trzeba naprawia***263; serwery, i ***380;e zajmie im to 2-3 tygodnie ;/ !!!! Czy to troch***281; nie przy d***322;ugo? Przecie***380; zg***322;asza***322;em problem ju***380; dawno temu, codziennie, telefonicznie;/ Mog***281; w zwi***261;zku z tym ***380;***261;da***263; od nich obni***380;enia abonamentu itp? Trac***281; nerwy;/
|