Podgląd pojedynczego posta
Stary 21.02.2008, 14:17   #6
Bartez
Team Member
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika Bartez
 
Data rejestracji: 18.10.2002
Lokalizacja: malopolska
Posty: 4,177
Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez EX-Skarbek Podgląd Wiadomości
Problem firewalla czy antywirusa raczej odpada, bo tak samo nie działa na dwóch różnych kompach. Jeszcze raz sprawdziłem z odłączonym routerem i dalej to samo. A działało bez problemu na routerze wcześniej. DNS jest ustawiony automatycznie, zawsze tak było i zawsze działało...
Dołączam wynik komendy tracert - później cały czas wyświetla to samo. Mój dostawca Internetu to Leon.
Problem leży po stronie Twojego dostawcy. Z tego co pokazuje tracert nie może się połączyć z WIXem (Warsaw Internet eXchange - Warszawski Węzeł Wymiany Ruchu Internetowego). Proponowałbym zgłosić problem u dostawcy (Leon w Twoim przypadku) i może coś poradzą. Po naszej stronie wszystko jest OK.

Ewentualnie zmiana DNS (np na OpenDNS: http://www.opendns.com/).
__________________
Pozdrawiam
Bartez

Ranking dysków twardych
Bartez jest offline   Odpowiedz cytując ten post