Cytat:
Napisany przez Piotrek1985
[...] No w***322;a***347;nie na czym dok***322;adnie to polega bo ju***380; o tym czyta***322;em. W p***243;***378;niejszym czasie chc***281; spr***243;bowa***263; przet***322;umaczy***263; gr***281; na polski ale daleko do tego jeszcze. Najpierw gra musi by***263; przet***322;umaczona na angielski.
|
Tu jest przyk***322;ad jednego z najcz***281;***347;ciej stosowanych:
http://www.nintendencja.i15.eu/reada...?article_id=20
Nie ma jednak "wzoru na wszech***347;wiat". Pointery zale***380;***261; od fantazji developera i my musimy si***281; domy***347;le***263; jak wygl***261;da i gdzie jest z nimi tablica.
Np. w Tenchu Stealth Assassins zawieraj***261; d***322;ugo***347;***263; wstawki liczonej, ilo***347;***263; "***322;a***324;cuch***243;w z tekstem" (nie wiem jak to wyja***347;ni***263; - jak gra***322;e***347; w jakiekolwiek Tenchu to pewnie domy***347;lisz si***281; o co mi chodzi), czas ich trwania i d***322;ugo***347;***263; "***322;a***324;cuch***243;w".
Cytat:
[...] 2D dlatego, ***380;e ten "bia***322;y pasek" porusza si***281; tzn. nie jest statyczny. Pokazuje si***281; na pocz***261;tku misji od prawej do lewej i po 2-3sec. znika. Tyle, ***380;e menu te***380; si***281; pod***347;wietla, znika kiedy wybieramy r***243;***380;ne pomieszczenia w bazach. Co wi***281;cej jestem w 70***37; pewien, ***380;e to jest TIM2 poniewa***380; sam bia***322;y pasek (jest troch***281; przezroczysty) wyst***281;puje jako t***322;o dla napis***243;w baz menu etc. Tu jest przyk***322;ad: [...]
|
Pod***347;wietlenia menu, zmiana alpha chl itp. wcale nie musz***261; by***263; bitmapami. Mo***380;na to rozwi***261;za***263; czysto programowo.
No chyba, ***380;e nie zrozumia***322;em o co Ci chodzi.
Cytat:
[...] Czyli rozumiem, ***380;e raczej szanse s***261; znikome aby to "wyrwa***263;" z .ISO ? [...]
|
Nie, dlaczego? Trzeba rozpracowa***263; jego konstrukcj***281;. Ale na 3d to ja si***281; kompletnie nie znam. Wiem, ***380;e by***322;a kiedy***347; taka strona w sieci, podobna PS2ModzParadise, tyle ***380;e go***347;cie bawili si***281; obiektami 3d (pisali plugi do 3DMax, Maya, Blendera itp.).
Cytat:
[...] Heh w***322;a***347;nie na Apache3 dostarczam adminowi rozszerzenia plik***243;w sam mo***380;esz zobaczy***263; jakie to dziwad***322;a s***261;. [...]
|
Te trzy literki na ko***324;cu pliku, kompletnie i o niczym nie ***347;wiadcz***261;. Plik mo***380;e si***281; nazywa***263; np. zocha.bin i to znaczy, ***380;e jest to np. obraz p***322;yty? Nie. To tylko trzy literki i nic poza tym.
Plik***243;w si***281; w ca***322;o***347;ci nikomu nie dostarcza, ani nie zamieszcza. Tym bardziej ***380;e w tym przypadku nie ma takiej potrzeby. Podajesz LBA z p***322;yty i pierwszy (lub i ostatni) 1MB danego munge'a do kt***243;rego chcesz unpacker. Czasami tablica jest w innym pliku, ostatnio nawet je kompresuj***261; LZSem (ale to chyba dopiero na PSP).