Dyskusja: "SixAxis" do PSXa
Podgląd pojedynczego posta
Stary 25.02.2008, 20:48   #4
M@X
Get a Mac!
 
Avatar użytkownika M@X
 
Data rejestracji: 18.04.2003
Posty: 10,557
M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Do PSP tez jest modul SA, obsluguje go cala jedna gra - Loco Roco. Wymagany custom firmware i plugin do obslugi tego wynalazku. Niby jak gra nagle sama z siebie ma zaczac rozpoznawac cos do czego nie zostala przystosowana?
__________________
"Android to syfiasty, zabugowany, irytujący, zaprojektowany przez idiotów,
lagujący, udający otwarty i wolny system." - sobrus

Hosting na świetnych warunkach z rewelacyjnym wsparciem:
M@X jest offline   Odpowiedz cytując ten post