Cytat:
Napisany przez niedzwiedz30amd
Tak tez chciałem zrobić. Tylko, że sprzedawca wysyła razem z nagrywarką druk w którym krótko opisuje rodzaj uszkodzenia. I jak oddam tą nagrywarkę(z opisem, że nie czyta płyt) i dostanie się ona w serwisie w ręce takiego samego geniusza jak ten mój ze sklepu to naprawdę go obciążą kosztami a ten znowu będzie najprawdopodobniej chciał ściągnąć kasę ode mnie(jak mam płacić za koszty przesyłki i ekspertyzy i dalej mieć walnięty napęd to wcale jej nie odbiorę i kupie
sobie porządnego LG'ika)
Do nagrywarki dostałem tylko paragon sprzedawcy. Więc do serwisu nie mogę się sam zgłosić.
|
facet nie ma prawa obciążyć Ciebie żadnymi kosztami! i nie dawaj mu się czarować
gwarancję ma obowiązek Ci podbić
jak już się dałeś oszukać, to czas przestać dawać dupy
Cytat:
Napisany przez niedzwiedz30amd
porządnego LG'ika
|
toż to prawdziwy oksymoron!