Podgląd pojedynczego posta
Stary 21.04.2008, 00:16   #394
Berion
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Tak, tylko ten. Po co Ci uLELF, z którem nic nie zrobisz w tej postaci pod DEV1.

Cytat:
Czy musze wrzucać dev1_r3xx-dms4-mb7xx.psu żeby SMS'a szło odpalić klawiszem R1??
Ale to jest już zupełnie inna bajka. Zostaw tą paczkę z programami póki jeszcze nie rozumiesz jak to wszystko działa.

---

PSU to kontener przechowujący save, a konkretnie to folder i pliki w nim. Zrobiłem w tej kompilacji ulelfa do DEV1 dla wspomnianych chipów i spakowałem do *.psu. To najprostsza metoda na DEV1. Ale jeśli nie rozumiesz jeszcze jak to działa to sobie takiego SMSa nie zrobisz.


Plik obadam jutro bo dziś nie mam specjalnie do tego głowy.


SMSa nie pakuj bo już jest spakowany, więc tylko powiększyłbyś jego rozmiar. ;]

Cytat:
[...] Czy za:
BOOT2 = cdrom0: \ULELF412\ULELF412.ELF
musi być ;1 ??
Bezwzględnie musi.

Cytat:
[...] I co to jest wartość LBA podczas tworzenia obrazu?? Czy musze ją ręcznie ustawiać?
Nie zaprzątaj sobie głowy ustawianiem LBA. Dziś to już mało istotne.



edit:
Prawie dobrze. Brakuje Ci ";1" w *.cnf-ie
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF

Ostatnio zmieniany przez Berion : 22.04.2008 o godz. 17:38 Powód: //dp
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post