Podgląd pojedynczego posta
Stary 12.05.2008, 00:48   #1463
quant
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 03.03.2008
Posty: 11
quant w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Opis usterki
--------------
Jakiś czas temu kupiłem Pioneera 212 (biały). Niestety posiadaczy tego modelu muszę zmartwić, bo jest on niedopracowany. Informacje dotyczące kłopotów ze współpracą z niektórymi płytami głównymi mnie w tym tylko upewniły. Mam mianowicie dwie płyty, na których dowolny egzemplarz 212 po prostu szaleje. Warczy i to strasznie przy próbie nagrania, a dla jednej z tych dwóch płyt nie jest możliwe wyjęcie płyty (warczy, ale tacka się nie otwiera). Konieczne jest bootowanie komputera i w momencie, gdy nagrywarka jest w stanie rozruchu dopiero wtedy trzeba szybciutko wyjąć płytę.

Reklamacja
------------
Stwierdziłem, że nie chcę mieć do czynienia z taką nagrywarką. Dwukrotnie .... wymieniono mi napęd na ten sam model przyznając niejako, że coś nie jest OK. Po drugiej reklamacji wydano mi białą 212 z numerem seryjnym BK , co chyba oznacza, że przemontowano obudowę z białej wersji do mechanizmu z czarną obudową (dostałem nie oryginalną nagrywarkę). Wkurza mnie wyrafinowanie serwisów Komputronika i Alstora, bo po trzeciej reklamacji nagle otrzymałem telefon, że .... oba serwisy nie stwierdzają żadnej usterki.

Pytanie
----------
Jak postąpić, aby otrzymać zwrot pieniędzy/ewentualnie wymianę na inny model. Dałbym sobie spokój, gdyby nie wyrafinowany sposób postępowania serwisu Komputronika (nagle wszystko jest OK, bo inaczej musieliby mi oddać pieniędze). Jeśli mi napiszecie, że zbyt dużo zachodu, sądy etc. to dam sobie spokój. Jeśli natomiast wystarczy np. mail do serwisu Komputronika (jaka treść ?) do wiadomości UOKiK, to bym tak postąpił. Nie chcę się ośmieszać nieudolnym postępowaniem, więc pytam Was wcześniej.

Pozdrawiam, Marcin
quant jest offline