Kiedy***347; myszy mia***322;y 60Hz , a teraz 1000Hz potrzeba.

S***322;abemu graczowi nawet 10000Hz nie starczy
4 rdzenie na dzi***347; - nie by***322;bym taki pewien. Na przysz***322;o***347;***263; na pewno. Aplikacja musi by***263; specjalnie napisana, aby wykorzysta***263; tyle rdzeni
8600 ma 32 shadery, 9600gt wcale nie jest taka biedna. Zale***380;y od wymaga***324;. Mam 8600gts i na 19'' spisuje sie bardzo dobrze. IMO wydawanie na kart***281; wi***281;cej ni***380; kosztuje x360 to dziwny pomys***322;.
Czasem do gier mo***380;na prze***322;***261;czy***263; tryb skalowania monitora. M***243;j Benq ma tendencj***281; do wyostrzania (cho***263; prawie nigdy nie gram poza natywn***261; 1280x1024), co pod windowsem jest ***322;adne, ale w grach tragiczne. Po prze***322;***261;czeniu w tryb skalowania przez kart***281; obraz jest nieco bardziej rozmyty i w grach wygl***261;da zdecydowanie lepiej.
Do OC procka wcale nie trzeba mie***263; super pami***281;ci

. Trzeba tylko dobrze ustawi***263; dzielniki.
Co do drgania pixeli - to system FRC. Jest praktycznie w ka***380;dym monitorze na matrycy TN, w Twoim te***380;

bo jest to panel 6-bitowy (jak ka***380;de TN). Nie drgaj***261; tylko matryce MVA/PVA oraz S-IPS.
Ale ***380;eby zobaczy***263; drganie trzeba mie***263; odpowiedni kolor + odpowiedni wzorek. W wi***281;kszo***347;ci przypadk***243;w jest niewidoczne.