Jak zwal tak zwal, chodzi o takie spatchowanie kopii zeby konsola ja "przepuscila" dalej, jak proboje odpalac gry NTSC-U/C t***261; metod***261; nie wyswietla sie na ekranie nawet logo PSX, po spatchowaniu Patch It'em pojawia sie ladne logo PSX SCEI, leci sobie intro a po intrze gra sie zwiesza.
Cytat:
PPF to "patch por***243;wnawczy", czyli jest to r***243;***380;nica dw***243;ch por***243;wnanych ze sob***261; plik***243;w. Musia***322;by kto***347; por***243;wna***263; ze sob***261; ten sam tytu***322; w PAL z NTSC. To jest jedyna mo***380;liwo***347;***263;.
|
to sie kloci z tym co jest napisane w ponizszym tutku
http://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/P...SX/strona1.php, ale oczywiscie masz racje, PPF to patch porownawczy.
Cytat:
1.) Uruchamiamy program PPF-O-Matic, w polu "Obraz" klikamy na ikonk***281; po prawej. Wybieramy nasz image.
2.) W polu "***321;atka" klikamy na ikonk***281; po prawej. Wybieramy naszego patcha.
3.) Je***347;li chcemy wszczepi***263; ***322;atk***281; w nasz obraz klikamy na "Zapisz".
4.) Pojawi si***281; okienko z nast***281;puj***261;cym komunikatem:
Klikamy na "tak".
5.) Gotowe, teraz mo***380;emy wypali***263; obraz i cieszy***263; si***281; z mo***380;liwo***347;ci grania w zw***281;***380;onym obrazie... [?] Tak to nie ***380;art. Aby to wyeliminowa***263; nale***380;y zastosowa***263; konwersje wy***347;wietlanego obrazu.
|
chce spatchowac gre dokladnie w ten sam sposob jak w punktach 1-5 tylko dla konsoli NTSC-J a nie dla PAL. nie wazne jak to sie nazywa, wg mnie to jest patchowanie regionu, ale skoncentrujmy sie na tym konkretnym zagadnieniu zamiast na malo istotnych szczegolach