Obawiam się, że brak paragonu na tę kartę może sprawić kłopot. Jak bowiem udowodnisz, że w ogóle tę kartę od nich kupiłeś? Reszta paragonów dotyczy innych podzespołów i - moim zdaniem - nie stanowi dowodu zakupu karty. na paragonie bowiem z pewnością jest nazwa części z ceną.
Należy się domagać takiego samego podzespołu. Przepisy mowią, że sprzedawca może w ramach rekompensaty zaproponować inny, ale o takich samych parametrach wyrób. Ale Ty musisz się na to zgodzić.
Nie mogą Ci nic na siłę wciskać. Jeśli się nie dogadacie, to wtedy pomocy należy szukać w Federacji Konsumentów lub u Rzecznika Obrony Praw Konsumenta. Tacy rzecznicy najczęściej funkcjonują przy Urzędach Miejskich lub Powiatowych. Przed pójściem do sklepu, ja najpierw poszedłbym do takiego Rzecznika, przedstawił problem i on powinien Ci podpowiedzieć jak rozmawiać z tym sprzedawcą. Porady o ile się orientuję są za friko.
Należy zaznaczyć, że za sprzęt czy jakikolwiek dowolny towar odpowiada sprzedawca i on musi załatwiać wszystko. Nie daj się wpuścić w maliny, kiedy Ci powiedzą, że to Ty masz załatwiać sprawę z serwisem.
Ostatnio zmieniany przez romanesco : 25.06.2008 o godz. 11:55
|