Podgląd pojedynczego posta
Stary 25.06.2008, 13:21   #10
nimal
Author
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika nimal
 
Data rejestracji: 29.03.2003
Lokalizacja: The World
Posty: 16,809
nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
w ustawie nic nie wyczytasz, bo gwarancja jest dobrowolna, dawana przez producenta i to producent okresla WSZYSTKIE warunki, przyjmuje sie jedynie ze sa to dwa tygodnie (o ile producent nie zastrzegl inaczej i do 4, ale pierwsza odpowiedz powinna byc po 2 tygodniach - powszechnie "kopiuje sie" zapis z ustawy o niegodnosci towaru z umowa)
co innego niezgodnosc z umowa - to jest obligatoryjne, okreslone w ustawie o reklamacji z tytulu niezgodnosci towarow i uslug z umowa, ale na raz nie mozesz kozystac z obu - Ty wybierasz jak reklamujesz - czy na gwarancji, czy z tytulu niezgodnosci z umowa

do poczytania na dobranoc
http://www.federacja-konsumentow.org....php?story=390

Ostatnio zmieniany przez nimal : 25.06.2008 o godz. 13:23
nimal jest offline   Odpowiedz cytując ten post