Prawo Pracy - delegacje, wyjazdy służbowe...
Witam!
Mam pytanie do znawców prawa pracy jak i do osób, które są często delegowane na wyjazdy firmowe dłuższe niż 1 dzień.
Jak jest(jak powinna być) rozwiązywana sprawa wyjazdów służbowych.
Masz normalną umowę o pracę. Firma wysyła Cie na wyjazd np. 3 dniowy albo tygodniowy. Zapewnia Tobie hotel-czasem ze śniadaniem, czasem ze śniadaniem i kolacją. W takim przypadku podobno nie przysługuje Tobie tzw. dieta czyli ponad 20 zł na dzień. Nie przysługuje bo pracodawca zapewnia Tobie pożywienie.
Co z drobnymi posiłkami, napojami w trakcie dnia? Należy kupować je sobie za własne pieniądze?
Jak powinny być wynagradzane wyjazdy służbowe? I te krajowe i te zagraniczne?
Czy posiłków i napojów dodatkowych dla pracowników na wyjeździe nie można normalnie zaksięgować w "firmowych papierkach"?
Jak ta kwestia wygląda u Was? Jak ta kwestia wygląda prawnie?
pozdr i dzięki za opinie.
__________________
nie załatwi wszystkiego "FLOTA", tak myślącego uważam za przegranego!
|