Dyskusja: Portable BOINC
Podgląd pojedynczego posta
Stary 04.08.2008, 09:20   #4
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Nie wiem, s***322;ysza***322;e***347; o ***347;rodowisku CUDA i kartach nVidia TESLA?
http://www.nvidia.pl/page/tesla_comp...solutions.html
Ma to pono***263; standardowy kompilator C i zasuwa (w praktycznych zastosowaniach) 60x szybciej ni***380; topowe CPU... (przy procku z GF8800)
nie b***281;d***281; podawa***322; link***243;w, google ma ich mn***243;stwo. Oczywi***347;cie program musi by***263; mocno wielow***261;tkowy (w takim GPU jest 128 procesor***243;w) ale w BOINC to nie powinno by***263; problemem.

Wcze***347;niej by***322;y ju***380; programy renderujace grafik***281; 3D wykorzystuj***261;ce GPU (nVidia Gelato), podobno da si***281; ich u***380;ywa***263; np. z darmowym Blenderem. A przecie***380; ray-tracing bardzo obci***261;***380;a w***322;a***347;nie FPU.

Ostatnio zmieniany przez sobrus : 04.08.2008 o godz. 09:27
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post