Podgląd pojedynczego posta
Stary 05.08.2008, 19:43   #14
andy
logged out
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andy
 
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
W sklepie byłem wczoraj. "Pan" serwisant dumnie przy mnie podłączył przez przejściówkę IDE==>USB dysk do komputera i stwierdził, że nie działa. Podejrzewa spalenie elektroniki. Zapytałem się czy mogę liczyć na wymianę od ręki. Pan serwisant udał się do pokoju zwierzeń pobył tam chwilkę wrócił mówiąc, że niestety muszą odesłać dysk. W piątek mam dzwonić...

Czy w takich wypadkach mam prawo żądać wymiany na nowy "od ręki"? (Dysk kupiłem w poprzedni piątek a usterkę telefonicznie zgłosiłem w sobotę. W gwarancji sklepu nie ma o takim wypadku wzmianki).

Skany kary gwarancyjnej poniżej:
Dołączone obrazki (kliknij, aby powiększyć)
Segate Barracuda 7200.11 0,5TB SATA - komputer nie startuje-gwar_1.jpg   Segate Barracuda 7200.11 0,5TB SATA - komputer nie startuje-gwar_2.jpg  
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl

Ostatnio zmieniany przez andy : 05.08.2008 o godz. 19:51
andy jest offline   Odpowiedz cytując ten post