Cytat:
Napisany przez yahol
Wiec twierdzicie, ze okres gwarancyjny rozpoczyna sie od nowa, z chwila wymiany sprzetu. 
Radosc moja nie zna granic.
W ten sposob producent jakiegokolwiek sprzetu, daje nam nieograniczona mozliwosc wymiany gwarancyjnej wymiany do konca naszego zycia, a nawet naszych wnukow. 
Ludzie ocknijcie sie! Nikt nic nie daje za darmo!
I odrozniajcie gwarancje, od rekojmii, i Prawo Handlowe od bzdetow.
I dalej twierdze z cala stanowczoscia, ze istnieje naprawa, przez wymiane i tylko calkowity niedorozwoj umyslowy wystawi wam nowy druk gwarancyjny w 15 sekund pozniej straci prace!
I zeby bylo jasne ; - u mnie nie macie najmniejszych szans na otrzymanie nowej lub przedluzenie starej gwarancji po wymianie sprzetu na nowy.
Czy to gwarancyjnie, czy z rekojmii!!! Zadnych i mozecie pojsc ze skarga do Federacji Konsumentow!
Bo nie macie zadnych szans!
|
Sorry, ale mylisz się. Rzecznik konsumentów, ewentualnie sąd konsumencki (w razie potrzeby, ale sądzę, że już przy kontakcie Rzecznika byś się wycofał) i przegrywasz. Takie przepisy.. Możesz się z nimi nie zgadzać, ale i tak cię obowiązują.
Zresztą i na logikę - dlaczego nowy sprzęt ma mieć krótszą gwarancję? To co, w wymianie otrzymuję jakiś gorszy jakościowo od tego, który początkowo kupowałem? Sorry, ale te przepisy są jak najbardziej słuszne.