Dyskusja: Gwarancja LG
Podgląd pojedynczego posta
Stary 23.08.2008, 08:35   #14
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez yahol Podgląd Wiadomości
Wiec twierdzicie, ze okres gwarancyjny rozpoczyna sie od nowa, z chwila wymiany sprzetu.
Radosc moja nie zna granic.
W ten sposob producent jakiegokolwiek sprzetu, daje nam nieograniczona mozliwosc wymiany gwarancyjnej wymiany do konca naszego zycia, a nawet naszych wnukow.
Ludzie ocknijcie sie! Nikt nic nie daje za darmo!
I odrozniajcie gwarancje, od rekojmii, i Prawo Handlowe od bzdetow.
I dalej twierdze z cala stanowczoscia, ze istnieje naprawa, przez wymiane i tylko calkowityniedorozwoj umyslowy wystawi wam nowy druk gwarancyjny w 15 sekund pozniej straci prace!

I zeby bylo jasne ; - u mnie nie macie najmniejszych szans na otrzymanie nowej lub przedluzenie starej gwarancji po wymianie sprzetu na nowy.
Czy to gwarancyjnie, czy z rekojmii!!!Zadnych i mozecie pojsc ze skarga do Federacji Konsumentow!
Bo nie macie zadnych szans!
Sorry, ale mylisz się. Rzecznik konsumentów, ewentualnie sąd konsumencki (w razie potrzeby, ale sądzę, że już przy kontakcie Rzecznika byś się wycofał) i przegrywasz. Takie przepisy.. Możesz się z nimi nie zgadzać, ale i tak cię obowiązują.

Zresztą i na logikę - dlaczego nowy sprzęt ma mieć krótszą gwarancję? To co, w wymianie otrzymuję jakiś gorszy jakościowo od tego, który początkowo kupowałem? Sorry, ale te przepisy są jak najbardziej słuszne.
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post