Dyskusja: XBOX 360 vs PS3
Podgląd pojedynczego posta
Stary 30.08.2008, 15:56   #150
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Wiem ***380;e taka k***322;***243;tnia nie ma sensu, ale z informacji kt***243;re posiadam gry na X360 chodz***261; p***322;ynniej. PS3 nie oferuje te***380; ***380;adnego antyaliasu. Co do o***347;wietlenia to nie tak - X360 ma GPU nowsze o generacje (w skr***243;cie GF7 vs Radeon HD). R***243;***380;nica w shaderach i AA. O***347;wietlenie mo***380;na by***322;o por***243;wnywa***263; 8 lat temu przy DC vs PS2 (i tam DC wygrywa***322;).

Co do GTAIV:
http://www.eurogamer.net/article.php...=137829&page=4

Por***243;wnania innych gierek (w ka***380;dym round jest pare tytu***322;***243;w):
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=94112

Ma***322;y wycinek z por***243;wnania Turoka m***243;wi sam za siebie..
"Turok follows more typical cross-platform development trend in being measurably superior on Xbox 360"

Gier lepiej dzia***322;aj***261;cych na X jest wiele.. w***322;a***347;ciwie to nie ma co przytacza***263; r***243;***380;nic poczytajcie sami. Jak co***347; dzia***322;a/wygl***261;da lepiej na PS to prawdziwe ***347;wi***281;to (szczerze to przegl***261;daj***261;c nie znalaz***322;em ani jednego tutu***322;u). R***243;***380;nice czasem s***261; spore.

Na PS3 nie bedzie Ninja Gaiden II, Forza 3, Mass Effect. Nie chce mi sie wyszukiwa***263; ale pare rzeczy si***281; znajdzie.

X klocek ma klasyczn***261; konsolow***261; architektur***281; z paroma ciekawymi bajerami (g***322;***243;wny to eDRAM). Nie ma nic wsp***243;lnego z pierwszym klockiem ani tym bardziej PC. Podobn***261; architekture mia***322;y PSX, DC, GameCube i Wii. PS3 to odmieniec kt***243;ry generowanie grafiki pr***243;buje zrzuci***263; z GPU na DSP. Wcze***347;niej nic takiego nie by***322;o...

U***380;ywanie GPU do generowania grafiki to najlepsze wyj***347;cie, bo s***261; to procki specjalnie do tego celu, a do tego naj***322;atwiejsze dla programist***243;w. Teraz gdy procesory GPU s***261; w pe***322;ni programowalne nie ma sensu bawi***263; si***281; w pierdo***322;y na CPU. A cell wydajno***347;ci***261; GPU nie dogoni ***380;eby nie wiem co. Widac to chocia***380;by w projekcie Folding@Home gdzie 17 tysi***281;cy kart nvidia da***322;o ostatnio 20***37; mocy wi***281;cej ni***380; 600tys konsol PS3...

Poza tym robi***261;c gre/silnik na GPU robisz praktycznie na wszystko (Unreal 3). Robi***261;c na cella robisz tylko dla PS3. Producentom to sie po prostu nie op***322;aca.

A co do ***380;***261;glerki p***322;ytami to zmiana 2-3 razy na ca***322;e przej***347;cie gry to chyba nie jest wielki wysi***322;i***322;ek.

Ostatnio zmieniany przez sobrus : 30.08.2008 o godz. 16:03
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post