A wi***281;c sytuacja wygl***261;da tak:
Telefon Asus P320 wr***243;ci***322; z serwisu, podzia***322;a***322; 1 godzinie zepsuty nadal, tym razem zajrza***322;em na stronie producenta, co by poczyta***263; g***322;***281;biej o tym telefonie w wersji angielskiej, i okazuje si***281;, i***380; ca***322;a seria ma wadliwy soft, poprawi do softu s***261;, ale tylko dla wybranych kraj***243;w, oczywi***347;cie telefon posiada cidlocka.... no to niezgodno***347;***263; towaru z umow***261;, pan z vobisu, nagle bardzo uprzejmy, kaza***322; napisa***263; pismo/podanie o zwrot zap***322;aconej kwoty... i do rozpatrzenia... Odpowied***378; za trzy tygodnie, tak, wi***281;c nie polecam zakupu Asusa P320, gdy***380;, jaki by***347;cie nie kupili i tak b***281;dzie zepsuty....
__________________
|