Podgląd pojedynczego posta
Stary 05.09.2008, 20:22   #4
jesi
Forumator
 
Avatar użytkownika jesi
 
Data rejestracji: 11.09.2006
Lokalizacja: łódzkie/śląskie
Posty: 884
jesi jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>jesi jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>
Cytat:
Napisany przez grzeniu Podgląd Wiadomości
Pamiętam, że przy swojej hondzie też na tym utknąłem. Stare czasy, bo początek lat 90-tych, pewnie inne złącza były.
W serwisie chcieli wtedy jakąś ksieżycową cenę za przejściówkę, nawet nie wiem czy by pasowała.....olałem ich.

Rozwiązałem to w taki sposób, że wlutowałem się kabelkami od tyłu złącz. Trzeby tylko rozeznać, który jest od czego. W ten sposób niczego nie zdewastowałem i wszystko działało.
grzeniu, dzięki za sugestie, ale nie wyobrażam sobie wlutowywać się w tą wtyczkę od tyłu, raz że trochę będzie to niekomfortowe, a drugie, że mało miejsca jest na wciskanie kabelków. Myślałem że w jakiś prostszy sposób się to może odbyć.

Cytat:
Napisany przez Maciej Podgląd Wiadomości
To nie jest oryginalna wtyczka HONDY, to jest typowa wtyczka 12-pinowaa do Pioneera modele KEH-xxxx.
Poszukaj głębiej, może znajdziesz oryginalną wtyczkę Hondy
Maciej, zgadza się, model to KEH-xxxx i również domyślałem się, że nie jest to wtyk Hondy, z tym że tutaj nasuwa mi się pytanie, dlaczego tak jest? Skoro jest to fabryczne radio to po co ktoś miałby kombinować z połączeniem bezpośrednim do radia, skoro zapewne jak ten model montowali to mógłby on być podłączony poprzez kostkę dołączoną do radia, jak na dzień dzisiejszy dołączają ISO. To mnie właśnie zastanawia, wątpię że to było przerabiane, bo po co?
jesi jest offline   Odpowiedz cytując ten post