Go***347;ciu dzisiaj dzwoni***322; do mnie z serwisu LG i pyta***322; si***281; jak mi si***281; podoba***322;o, bo jaki***347; czas temu korzysta***322;em (wymienia***322;em monitor, bo przyszed***322; z zielonym pikselem na samym ***347;rodku) no niestety us***322;ysza***322; troch***281; na temat, ***380;e wszystko fajnie, gwarancja ok, ale odes***322;anie mi nowiutkiego monitora z kolejnym walni***281;tym pikselem, to po prostu ca***322;kowita olewka klienta, bo si***281; komu***347; nie chcia***322;o porz***261;dnie sprawdzi***263; tego monitora. Ca***322;e szcz***281;***347;cie, ***380;e mi si***281; ju***380; odsy***322;a***263; nast***281;pnego nie chcia***322;o, a piksel sobie znikn***261;***322; po jakim***347; czasie...
Mo***380;e to i dobrze, ***380;e sonduj***261; zadowolenie klient***243;w...
Spyta***322; mnie si***281; z jakiego serwisu korzysta***322;em w ostatnich latach i czy jestem zadowolony - odpowiedzia***322;em, ***380;e z Liteona i jestem bardzo zadowolony...go***347;ciu troch***281; chrz***261;kn***261;***322; i zapyta***322; si***281; czy to nagrywarka...us***322;ysza***322;, ***380;e oczywi***347;cie i dosta***322;em now***261;