Podgląd pojedynczego posta
Stary 23.01.2003, 16:16   #12
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
januszp napisa***322;(a)
Oszustwo nr2 .
Tym razem napęd CDRW - ciekawa sprawa .
Po podłaczeniu do płyty jest po prostu niewidoczny .
Wszelkie próby spełzaja na niczym .Podłączany do innego komputera takze nie daje znaku życia .
Jest gwarancja więc do sklepu ....
W sklepie słyszy :
"Ma Pan dwie mozliwosci :
oddajemy do servisu ,jednak jesli naped okaże się sprawny płaci pan ok. 50zł za zajęcie czasu servisanta albo przetestujemy napęd u nas w sklepie aby mieć pewnosc co do uszkodzenia - to kosztuje tylko 30zł ."
Klient trochę skołowany decyduje się na sprawdzenie w sklepie .
Na drugi dzień dostaje telefon iz napd jest w 100% sprawny więc ...30zł w zęby i po odbiur .
Teraz bedzie najlepsze ...
Wkłada naped do swojego kompa ...włącza komputer i .......napęd działa !!! .
Tak sie składa iz byłem jako trzecia osoba poproszona o sprawdzenie tego sprzetu wiec jak sie o tym dowiedziałem to o mało z krzesła nie spadłem .
No ale to nie koniec...
Tak sie złożyło iż ten sam CDRW po tygodniu znów odmówił posłuszeństwa .
Ten sam efekt - bios nie widzi napędu .
Napęd pod pachę i do sklepu .
Oczywiscie znów ta sama śpiewka - testujemy w sklepie czy w servisie ?
Po dłuższym namyśle padło na sklep ...
Na drugi dzień telefon i informacja :
"niestety Pański CDRW jest uszkodzony wiec wysłaliśmy do servisu ,nasz sklep ceni sobie naszych klientów dlatego podarujemy Panu te 30zł ,które ma nam Pan zapłacić" .
Po tygodniu CDRW zostało wymienione na taki sam nowy model .

Jak mogło być naprawdę ?
To już pozostawiam Wam .
Nie sposób jednak zauważyć iż 7-8 takich testów sklepowych = nowy naped .
jaro
Taaa, mi tez chcieli w sklepie wmowic, ze wysla go do serwisu, ale jesli tamci stwierdza, ze jest dobry, to bede musial zaplacic 150zl. Ja to widze troche inaczej. Kupilem sprzet, ktory ma dobrze pracowac. Jesli chodzi u mnie zle to go reklamuje, a co on u nich wykaze to juz ich sprawa. Moga mi go najwyzej odeslac z powrotem, ale o jakimkolwiek placeniu niech lepiej zapomna.
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post