Cytat:
andrzejj9 napisa***322;(a)
Taaa, mi tez chcieli w sklepie wmowic, ze wysla go do serwisu, ale jesli tamci stwierdza, ze jest dobry, to bede musial zaplacic 150zl. Ja to widze troche inaczej. Kupilem sprzet, ktory ma dobrze pracowac. Jesli chodzi u mnie zle to go reklamuje, a co on u nich wykaze to juz ich sprawa. Moga mi go najwyzej odeslac z powrotem, ale o jakimkolwiek placeniu niech lepiej zapomna.
|
A mnie takie coś za przeproszeniem
******
Jak sprzęt jest na gwarancji to o jakim ku*** płaceniu mowa - albo naprwiają albo nówkę dają ******** przekręty.
Szkoda gadać.
nie przepraszaj tylko nie bluzgaj - sam sie 2 razy dalem w konia zrobic - ale od tego czasu moja rodzina i spora czesc moich znajomych omija sklepy francuskich sieci
Sid the Rat