Oczywiście, że nie będzie. Save, który widzi gra to folder o określonym identyfikatorze w nazwie pliku (zawsze zawierający też ID tej gry) i pliku w tym folderze o tej samej nazwie. To jest właśnie Twój save.
*.psu to rodzaj archiwum, dla porównania coś jak np. *.rar na PC. uLE przy kopiowaniu i wklejaniu tego folderu za pomocą opcji "PSU Paste" (lub w moim tłumaczeniu: "Wklej *.psu"), pakuje jego zawartość. Ten kontener potrafi przechowywać jedynie pliki, zachowując oczywiście ich dokładne nazwy i wszystkie atrybuty (to samo tyczy się folderu nadrzędnego). W drugą stronę też.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF
|